dimecres, 18 de març del 2009

D'aquestes sessions m'emporto...

El que més m'ha interessat d'aquest projecte ha estat la part pràctica, ja que el tema del revelat analògic és una cosa que no hagués tingut mai la possibilitat de conèixer si no hagués estat per aquest projecte que ens heu facilitat. El resultat de l'elaboració del meu treball no és la desitjada, ja que les fotus tampoc estaven treballades i eren les indicades, i això ha fet que hagués de recórrer a un tema que no tenia gaire recursos per escriure amb la idea que jo tenia. Un altre inconvienent que he tingut a l'hora de realitzar el treball ha estat la meva manca d'interès al escriure, ja que no és una cosa que m'agradi gaire i el resultat no ha estat l'esperat de la idea que tenia.
Pel que fa a la vostra actitud crec que ha estta bona, però m'hauria d'haver comunicat més amb vosaltres i així m'haguessiu donat més opinions i crítiques que haguessin fet que el treball hagués tingut el resultat que vosaltres esperaveu.
Malgrat tot, m'emporto un bon record d'aquest projecte, perquè deixant de banda la part escrita, les idees eren bones i la pràctica ha estat molt interessant.

Espero que vosaltres obtingueu més bons resultatss!! vagi molt be i gràcies!



Berta :)

1 comentari: